[Àudio] El PP equipara defensar la violència masclista amb celebrar un referèndum

Els populars, disposats a tot per justificar un pacte amb l'extrema dreta de VOX a Andalusia

|

- Publicitat -

La diputada del PP al Congreso i Vicesecretaria Nacional de Comunicació dels populars, Marta González Vázquez, ha demostrat fins a quin punt estan disposats a arribar per justificar un pacte amb VOX a Andalusia que els permeti tocar poder. En una entrevista a la ‘Cadena Ser’ (on González Vázquez ha volgut, primer, tirar pilotes fora pel que fa al seu blanquejament de la ultradreta), el presentador ha demanat a la dirigent popular les seves impressions sobre el fet que necessitin “els vots d’aquells que diuen feminazis a les feministes”.

En aquest sentit, González Vázquez ha justificat que ells puguin pactar amb la ultradreta apuntant que el PSOE va arribar al Gobierno gràcies a que els independentistes catalans van recolzar la moció de censura per fer fora a Mariano Rajoy. Fins i tot el periodista, lliure de tota sospita de simpatitzar amb el sobiranisme, s’ha posat les mans al cap: “Es pot comparar convocar un referèndum il·legal amb deixar les dones desprotegides davant els seus assassins?”, li pregunta. I la popular, sense cap mena de vergonya, ha respost que sí perquè ambdues coses estan “fora de la legislació”.

Publicitat

Et pot interessar  El PP fa de crossa de Vox per evitar que les Corts Valencianes investiguin la corrupció de les ajudes per la gota freda
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí