Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025
Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025

Molins elimina Ciments del seu nom i unifica les sis marques comercials en un nou segell corporatiu

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El conseller delegat de Ciments Molins, Julio Rodríguez, ha anunciat que l’empresa passarà a denominar-se només Molins i unificarà les sis marques comercials a l’Estat (Ciments Molins Industrial, Promsa, Propamsa, Pretersa-Prenavisa i Precon) sota una nova identitat corporativa. La nova denominació arriba “en el moment adequat per fer aquesta evolució”, ha dit Rodríguez, ja que la companyia inicia “una estratègia important d’innovació i sostenibilitat” de cara al futur. Tot i així, el conseller delegat no oblida que la firma “òbviament fabrica ciment”. D’altra banda, la nova marca no suposarà “cap canvi jurídic o legal” per a l’activitat de l’empresa ni afectarà en la facturació ni relació amb els clients.

La flamant imatge també s’acompanya d’un nou lema per aquesta nova etapa de Molins: ‘Construint el present, impulsant el futur’. Rodríguez ha posat l’accent en què “no només es fabrica ciment sinó que també s’ofereixen altres solucions que aporten valor afegit a la construcció”. 

Publicitat

En aquest sentit, Juanjo Rodríguez ha avançat que properament faran el llançament d’un nou producte, Susterra. Es tracta d’una “gamma que agruparà totes les solucions sostenibles amb les tecnologies actuals”. D’aquesta manera, es distingiran els articles i es podrà conèixer, per exemple, quin és el nivell d’emissions i el percentatge de matèria reciclada que porta, entre altres coses.

També ha indicat que Molins ha començat a apostar per la Intel·ligència Artificial (IA) a la planta de Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat), fent-la servir per “millorar l’eficiència” de forns i molins. En breu, la companyia preveu implementar la IA a la factoria que tenen a Colòmbia.  

La modificació del nom i el logotip ha suposat una “inversió important, no han estat quatre duros”, ha confessat Rodríguez, però no ha concretat xifres del cost, ja que l’empresa està fent la transició a tots els seus centres i fàbriques (té presència a una desena de països). També ha matisat que els negocis Escofet i Calucen no s’han alterat, per la seva singularitat i especialització.

<strong>El retorn de la seu social</strong>

El conseller delegat de Molins ha afirmat que en aquests moments no està damunt la taula el retorn de la seu social a Catalunya. La companyia la va traslladar a Madrid a finals de 2017 i sobre aquest retorn “no hi ha novetats”, ha remarcat Rodríguez.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió