ACN Roda de Ter – Albert Serra, l’exalcalde de Roda de Ter acusat de comportaments masclistes durant la festa major, assegura que fa temps que és víctima d’assetjament i, un cop més, nega tots els fets dels quals se l’acusa. En aquest sentit, recorda que, tot i que els suposats fets van passar fa un mes, encara no hi ha hagut cap denúncia, fet que, segons ell, demostra la seva innocència. En una carta, Serra assegura “haver patit molt”: “Em sento malament per la gent del meu voltant que també pateix. Però s’ha acabat”. L’exalcalde, que aquest dimarts va ser expulsat del seu partit, ha informat que continuarà a la política municipal. Serra acusa la formació Independents per al Progrés de Roda de Ter (IpR) d'”oportunista”.
L’Associació Diables del Pont Vell de Roda de Ter va denunciar l’exalcalde del municipi i, fins aquest dimarts, regidor a l’oposició per “comportaments masclistes”. Segons l’entitat, “vàries dones van patir un tracte ofensiu i degradant” per part de Serra. L’exalcalde nega els fets i, en una carta que ha fet arribar als mitjans, assegura que és ell qui pateix assetjament.
Serra ha decidit donar la seva versió dels fets després que la seva formació l’expulsés durant el ple d’aquest dimarts. L’exalcalde considera que el grup ha aprofitat “l’avinentesa i l’oportunisme” per fer-lo fora. “Fins i tot decidint qui havia d’ocupar el meu lloc”, lamenta. En aquest sentit, avisa que continuarà a la política municipal.



