Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025
Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025

[Vídeo] Les “hòsties sagrades” del Rocío que provoquen vergonya aliena

|

- Publicitat -
Un trauma pels infants
 
Malgrat la perillositat de portar menors en concentracions d'aquest tipus, amb la barbàrie i violència que s'hi pot observar, molts pares porten a coll els seus fills menors perquè siguin beneïts per la Verge del Rocío. Al vídeo també es pot observar com els nens ploren i no entenen res quan es veuen rodejats d'un ambient hostil, ferotge i virulent.
 
Res a envejar a la Meca
 
Les imatges oferides pels devots a la Virgen del Rocío no tenen res d'envejar a la peregrinació que fan els àrabs a la Meca. Fins i tot, proporcionalment, és més ordenada i menys caòtica la concentració de la península Aràbiga que la d'Almonte. Curiosament, segurament, molts d'aquests fervorosos catòlics, titllarien de radical algú que porta vel.

Maltractament i mort animal

Els diferents grups de veterinaris que atenen els animals durant aquestes festes han confirmat la mort de nou cavalls i un bou a la Hermandad de Triana. La calor, el sobre esforç, la manca de descans i l'estrès són alguns dels motius de la mort dels animals.

Publicitat

 

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí