Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025
Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025

[Vídeo] Els Mossos no deixen que una unionista hiperventilada retiri llaços grocs en un polígon per on ha de passar Felipe VI

|

- Publicitat -
Els Mossos han blindat el Polígon Industrial Mas Aliu, un dels tres punts on hi ha convocades aquesta tarda concentracions de rebuig a la presència del monarca espanyol a terres gironines. Com sovint sol passar, el nacionalisme espanyol, sempre a remolc i a la contra, també ha convocat una concentració que ha aglutinat a quatre radicals extremistes hiperventilats.
 
Ha estat una d'aquestes persones que, amb tota la fatxenderia del món possible, ha començat a despenjar llaços grocs col·locats als finals. Però, tal com es pot veure al vídeo, un agent de la policia catalana li ho ha impedit.
 
A la concentració convocada pels CDRs diferents persones amb màscares d'elefants (recordant el passat caçador de Juan Carlos I) han cremat fotos del rei.

 

Publicitat

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí