- Publicitat -
“Aquestes expressions desprenen el mateix: la convicció de tindre la raó absoluta i, per tant, la no necessitat de considerar l'altre ni els seus arguments com a iguals”, ha reblat el també exsecretari general de Podem a la ciutat de Barcelona a Twitter.
El ja famós i menyspreable “a por ellos” no és massa diferent dels nostrats “Tirem pel dret” o “Fem República”. Aquestes expressions desprenen el mateix: la convicció de tindre la raó absoluta i, per tant, la no necessitat de considerar l'altre ni els seus arguments com a iguals
— Marc Bertomeu (@MarcBertomeu) 19 d’abril de 2018
Bertomeu és una de les veus que ha demanat al líder dels comuns, Xavier Domènech, un debat sobre la posició nacional del partit, ja que consideren que la línia política de la cúpula és massa condescendent amb el procés català.
Publicitat


