Dijous, 29 de juliol de 2021 - Edició 1098
La República

Un internauta es tanca deu dies en una habitació per demostrar que pot viure només amb Internet

Un internauta voluntari es tancarà a partir d’aquest dilluns a les dotze del migdia en una habitació d’hotel amb un ordinador portàtil, una connexió a Internet i un cactus en un repte per demostrar que es pot sobreviure i comprar de tot a través de la xarxa. D’aquesta manera es vol constatar l’abast de les noves tecnologies en les relacions comercials. Es tracta d’una iniciativa emmarcada en el programa de Verge 2007 que el dia 27 de setembre portarà a Barcelona professionals de reconegut prestigi per debatre a l’entorn de les noves tecnologies i el seu abast en la comunicació amb els consumidors i com afrontar els desafiaments digitals que dia a dia van creixent. Verge 2007 és el fòrum de debat d’OgilvyOne WorldWide. L’evolució del voluntari fins que comenci el fòrum es podrà seguir a través de eldesafiodigital.es.

Redacció
Redacció 18/09/2007

Verge va néixer a Nova York el juny de 2004. L’objectiu d’aquest fòrum és reunir els principals actors del sector de la comunicació, experts en tecnologies digitals, anunciants, centrals de mitjans, operadores i agències de publicitat per analitzar la transformació del mercat i de la indústria de la comunicació. Una transformació que afecta en gran mesura les relacions entre els consumidors i les marques.

Els canvis en el consum vénen marcats per l’aparició de les noves tecnologies, la implantació d’Internet a les llars a través de la banda ampla, la TDT amb nous canals, la imminent apagada analògica, la televisió interactiva, el vídeo digital, els mòbils de nova generació, els sms, els mms i amb fenòmens com Google, YouTube, SecondLife, Messenger, MySpace, blogs…

A Verge 2007, conferenciants de reconegut prestigi parlaran sobre el present d’aquesta tecnologia i com incorporar-la en la relació amb uns consumidors cada cop més conscients del seu poder. Verge 2007 es fa al la Torre Agbar el dia 27 de setembre d’enguany. La benvinguda anirà a càrrec d’Enric Pujadas, president del grup Bassat Ogilvy.

A tres quarts de deu Jordi Urbea, director general d’OgilvyOne parlarà sobre el desafiament digital. Entre les deu i dos quarts de dotze es farà una taula rodona sobre les plataformes digitals amb Àlex Marquina, director comercial de CCRTV, Àlvaro Yusti, director de marqueting de Canal +, Felix Muñoz, director de marqueting relacional i promocions de Telefónica Movistar i Nacho Azcoitia, director general de Yahoo a l’estat espanyol. A partir de les dotze Daniel Ilar, director general de zattoo.com per als països de parla hispana parlarà de la televisió per IP, Matthias Kurwig, director de Neo Ogilvy parlaràs sobre el mitjà natural dels nous consumidors i Michael Kutschinsky, director creatiu d’Ogilvy Frankfurt, sobre les noves creacions. Finalment Antonio Ruiz Ba, director de màrqueting de grans clients de Gas Natural, Miguel de Jaime, director de màrqueting de Heineken i Mretitxell Ripoll, directora d’E-La Caixa parlaran sobre marques avançades en la implantació de noves tecnologies en la comunicació amb els clients.