- Publicitat -
Salvador Sostres feia ahir una crítica pel diari ABC al restaurant Hisop de Barcelona que gaudeix d'una estrella Michelin. El text començava bé, lloant la cuina i els plats. Però, a poc a poc, es va degradant fins a convertir-se en un atac gratuït, no fonamentat ni explicat, contra la sala i, especialment, contra l'equip de cambrers del restaurant. El seu propietari i cuiner guardonat amb el preuat premi francès de gastronomia, Oriol Ivern Bondia, no li ha tremolat el pols a l'hora de defensar el seu equip del restaurant.
Crítica destructiva gratuïta
El periodista expert en jugar al joc brut, a la provocació i a la polèmica, escrivia: “la sala sembla una església on s'acaba d'anunciar que Déu no existeix”. I així descrivia als cambrers: “un servei impertinent, prepotent fins a dir prou, contrari als interessos de la humanitat i incapaç d'entendre al comensal”. A més, a l'article demana de manera explícita el seu acomiadament: “un servei maldestre que hauria de ser substituït en bloc”. Sense explicar els motius ni el perquè, Sostres assegura que els empleats d'Oriol Ivern “traeixen” els seus plats amb el seu servei.
La resposta del cuiner amb estrella Michelin
Lluny d'arronsar-se o de fer-li cas, el cuiner amb l'estrella Michelin i amo de l'Hisop, Oriol Ivern, ha respost amb un tuit defensant el seu equip i, fins i tot, mostrant-se orgullós que Sostres no s'hagi sentit bé al seu restaurant: “Mai havia estat tan orgullós del meu equip de sala si han aconseguit que una persona com vostè s'hagi sentit maltractada a l'Hisop”.
Sense dubte, una resposta que li aportarà més clients i notorietat. A més, el Twitter s'ha omplert de respostes afirmant que el que diu Sostres és mentida, fins i tot l'historiador i periodista Toni Soler.
Mai havia estat tant orgullós del meu equip de sala si han aconseguit que una persona com vostè s’hagi sentit maltractada a l’hisop @sostresarticulo pic.twitter.com/djf7ICN9ja
— oriol ivern bondia (@HisopIvern) 5 de maig de 2018
Publicitat


