Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025
Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025

S’intensifica l’interès d’Europa pel procés

|

- Publicitat -
La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, s'ha reunit aquest dimecres amb l'ambaixador de Suècia, Lars-Hjalmar Wid, a qui ha rebut en audiència a la cambra. La presidenta de la cambra també va rebre el dilluns en audiència el cònsol general sortint de Turquia a Barcelona, Emir Salim Yüks.
 
Una diplomàcia que no para malgrat Espanya
 
L'anunci de la conferència de Puigdemont, Junqueras i Romeva la setmana vinent a Brussel·les va deixar descol·locat tant el govern espanyol com els principals diaris de l'Estat, que no van poder fer res per evitar-la abans que la Generalitat la fes pública. Ara s'hi ha d'afegir aquestes trobades de la Presidenta del Parlament que, a la vegada, coincideixen amb les veus europees que van veure “gravíssim” el cas Forcadell tant a les xarxes socials com fent-ho saber directament al secretari general de Diplocat, Albert Royo.
 
El mateix Diplocat L'òrgan va deixar clar que l'anomenada operació diàleg havia fracassat a la comunitat internacional malgrat els intents del govern espanyol de fer-la quallar. I no oblidem una altra dolorosa derrota de la diplomàcia espanyola sobre la UEFA, que finalment permetrà estelades al Camp Nou.
 
Les més de 500 cartes enviades per l'AMI i la trobada d'Artur Mas a Madrid amb 16 ambaixadors espanyols, engreixen les victòries diplomàtiques catalanes davant la censura constant de l'Estat.
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí