Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025
Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025

Què li haurà costat a la diplomàcia espanyola fer esborrar el tuit de l’estelada de Kofi Annan?

|

- Publicitat -
Kofi Annan ha esborrat el tuit on sortia una estelada després de tenir-lo pràcticament 24 hores publicat. Ja ho va dir l'exministre d'Exteriors espanyol, José Manuel García-Margallo, que Espanya devia molts favors a la comunitat internacional a canvi de forçar posicionaments, declaracions i gestos dels Estats i organismes internacionals en contra de la independència de Catalunya.
 
Segurament aquesta nit els telèfons del ministeri i de la diplomàcia espanyola han tret fum fins que han aconseguit contactar amb la fundació de Kofi Annan. Què li hauran dit, promès, ofert? Amb què l'hauran seduït? O, potser, amenaçat? No ho sabem, però el que està clar és que qui va ser Nobel de la Pau i el setè Secretari General de les Nacions Unides no va publicar aquella foto per error o casualitat i això no ha agradat gens a Espanya.
 
Sigui com sigui, ja se sap que quan una cosa se censura, encara té més ressò. Doncs que així´sigui! Aquí teniu el tuit que Espanya no vol que el món vegi.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí