Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025
Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025

Portades: La caverna, reticent amb els moviments de Sánchez i Torra abans de la trobada

|

- Publicitat -
“Sánchez negocia 6.000 millones y la “absolución” de Companys”, titula La Razón, que assegura que Sánchez recupera la declaració de Barcelona abans de la trobada amb Torra.

 
En la mateixa línia, es manifesta El Mundo que recull que “Sánchez ofrece a Torra “libertad para hablar” de la independencia” i assegura que el president del govern espanyol ofereix a ERC un diàleg sense condicions per guanyar-se el seu suport amb RTVE.

Publicitat


 

Per la seva banda, El Periódico destaca que “El trasllat dels presos propicia la distensió” mentre La Vanguardia recull que “Milloren les expectatives de cara a la cita de Sánchez i Torra”.

 
El País també es fixa amb la distensió entre els dos governs abans de la reunió i assegura que “La Generalitat responde con gestos al traslado de presos”. Per altra banda, l'ABC obre la seva portada amb l'escàndol de corrupció per irregularitats en els semàfors que va derivar en una macrooperació a diversos consistoris de l'Estat aquest dimarts.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí