Edició 2706

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 22 de desembre del 2025
Edició 2706

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 22 de desembre del 2025

Portades: La ‘caverna espanyola’ s’alinea amb Llarena en la disputa contra Montoro

|

- Publicitat -

El País es posiciona al costat de Llarena i carrega contra el ministre: “Montoro creía en octubre que sí hubo malversación”, titula el rotatiu, que recull que Hisenda va denunciar al Tribunal de Comptes que es van gastar diners públics l'1-O. 

Publicitat

Tanmateix, El Mundo assenyala que “Moncloa dice ahora que 'se pudo sortear el control de Hacienda” i afirma que el Gobierno rectifica al ministre i admet el possible desviament de fons. Per la seva banda, La Razón se centra en els informes del cos policial i destaca que “La Guardia Civil apuntala la malversación de los golpistas”.

La Vanguardia se centra en el xoc entre l'executiu de Rajoy i el Suprem. “”Creix la tensió del Suprem amb el Govern central per l'1-O”. I El Periódico destaca la disputa entre PP i Cs.  “La despesa de l'1-O obre una esquerda entre Cs i PP”, titula el rotatiu. 

Per últim, La Razón esquiva el conflicte entre Montoro i Llarena i destaca que “Los presos y fugados del “procés” podrán ser candidatos”.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí