Edició 2691

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 07 de desembre del 2025
Edició 2691

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 07 de desembre del 2025

Picabaralla a Twitter entre Empar Moliner i Cs per la visita d’Arrimadas a Tortosa

|

- Publicitat -
Moliner ha retret a la líder de Cs a Catalunya en una piulada a Twitter que visiti pobles del país per “fer-se la foto”. 
 
“Sé que no està còmoda fent aquest número pels pobles. Però anar a buscar la foto a una festa popular és passar-se. Molta gent hi va amb els nens i no és dia de polítics cridant. Vagi només als llocs que està disposada a estimar. No som una reserva”, ha reblat l'escriptora, tot insinuant que el que busca és confrontació. 
El missatge de Moliner ha generat malestar entre les files taronges i diversos dirigents del partit no han dubtat en respondre. La diputada Sonia Sierra, ha acusat Moliner de generar odi i li ha recordat que Arrimadas “va guanyar les eleccions a Catalunya”.
 
Una afirmació que l'escriptora ha rebatut: “Seria fantàstic que anés a Tortosa a estimar i entendre la ciutat, no a muntar enrenou”, ha dit Moliner, en clara referència a la provocació d'Arrimadas durant la seva visita a Canet fa unes setmanes. 
Per la seva part, el també diputat Juan Carlos Girauta i el dirigent Jordi Cañas han contestat el missatge de Moliner dient que aniran on vulguin perquè “estan a casa”. 

 

 

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí