Edició 2951

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 24 de agost del 2026

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 24 de agost del 2026

L’apagada de Catalunya Ràdio

|

- Publicitat -

La manifestació unitària que va recórrer el centre de Barcelona durant la diada era plena de mitjans de comunicació, alguns per informar de l’esdeveniment i d’altres per caçar possibles actes vandàlics i així poder atacar la catalanitat. En qualsevol cas, la Ronda de Sant Pere era plena de periodistes, la majoria concentrats davant la comitiva republicana, que era la que concentrava el major nombre de cares conegudes. De la primera línia política només hi havia, més enllà dels republicans, el coordinador general d’EUiA, Jordi Miralles, amb la seva comitiva, uns metres més endavant.

Publicitat

Catalunya Ràdio era, evidentment, a la manifestació, i malgrat l’espanyolització que exhibeix aquests dies, li toca patir la mateixa retallada pressupostària que tot allò que duu ‘Catalunya’ al nom.

La unitat mòbil que seguia la manifestació va quedar-se sense bateries al mig de Ronda de Sant Pere, i els catalans desplaçats a la zona van poder gaudir del tradicional espectacle de mecànica casolana afegit a la ja de per si animada manifestació.

Evitarem bromes fàcils i jocs de paraules gratuïts amb aquest petit inconvenient que, dit sigui de passada, pot passar a tothom.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí