- Publicitat -
Resulta que la Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha denunciat que a Catalunya l'Administració General de l'Estat està a un pas del col·lapse per la falta de personal, especialment a la província de Girona.
De fet, segos explica CatalunyaPress, el president de CSIF de Girona, Rafa Sánchez, es va reunir ahir dimecres amb el Subdelegat del Gobierno a Girona, Albert Bramón, per transmetre-li la preocupació que per la “situació d'emergència” en l'Administració de l'Estat a Girona.
Policía Nacional espanyola fent de funcionaris de finestreta
Segons narra el mitjà citat, aquesta situació és especialment preocupant a l'Oficina d'Estrangeria, a Trànsit i a les oficines d'expedició del DNI, i per intentar minvar els efectes de la falta de personal, s'estan cobrint les vacants amb agents de policia, encara que aquesta no és la seva funció.
La Generalitat paga millor
A més, s'ha traslladat a la Delegació del Gobierno la necessitat de convocar de manera urgent places però amb una equiparació salarial amb les oposicions que convoca la Generalitat, per evitar que aquestes places queden vacants i la gent opti per a les places catalanes.
Solucions de pa sucat amb oli
De moment, des de la Delegació del Gobierno a Catalunya expliquen que s'incorporarà personal interí però és titllat des del CSIF com un “pedaç” perquè aquests contractes d'interinitat tenen una durada de sis mesos.
Publicitat


