A banda dels partits, a la reunió hi han assistit organitzacions com Òmnium Cultura, l’Associació d’Usuaris pel Transport Públic, USTEC, la Intersindical CSC i la plataforma Sobirania i Progrés.
Entre els partits presents hi havia ICV i EUiA, que encara no han tancat una posició. Sabata ha explicat que tenen previst veure-s’hi a finals de setmana. També hi ha prevista una reunió amb el PSC, segons la portaveu de la plataforma, que ja ha manifestat la seva intenció de no assistir-hi.
En la reunió, la plataforma ha posat sobre la taula el manifest que va presentar divendres i els seus ‘punts força’, que ‘són els que acabarem de negociar aquesta setmana’. Segons Sabata, ara mateix n’hi ha tres, que són el traspàs de la xarxa de transport a la Generalitat, la publicació de les balances fiscals i que la Generalitat recapti els impostos dels catalans. Sabata ha avançat que ‘és probable que s’afegeixi alguna cosa més que permeti sumar a més gent’, que podria anar en el sentit d’una aposta pel transport públic i per unes infraestructures ‘eficients’.
L’objectiu, segons Sabata, és que dins d’un marge els qui donen suport a la manifestació ‘es puguin bellugar’. Aquesta mateixa setmana es continuarà treballant amb noves reunions.
La portaveu de la plataforma ha afegit que a l’assemblea s’ha tractat sobre quines característiques ha de tenir la capçalera de la manifestació. La voluntat de la plataforma és que només hi hagi societat civil, i que els partits vagin darrere.


