La Generalitat condemna l’atemptat d’ETA i recorda que es manté el reforç dels efectius policials davant el risc d’atemptats

|

- Publicitat -

El vicepresident també ha comentat que en la reunió mantinguda aquest divendres entre el president de la Generalitat José Montilla, ell mateix i els consellers Joan Saura, Antoni Castells i Joaquim Nadal s’ha parlat sobre aquest atemptat i s’ha fet una condemna del mateix.

A més ha recordat que després de l’atemptat de Barajas de principis d’any, els Mossos d’Esquadra ‘han adoptat les mesures necessàries pel reforçament d’efectius davant la possibilitat d’accions terroristes’ i que ‘des de aleshores fins ara’ aquest reforçament ‘no han disminuït sinó que s’han mantingut’.

Publicitat

Aquesta matinada una furgoneta bomba atribuïda a ETA ha explotat a l’aparcament davant de la caserna de la Guàrdia Civil a Durango causant ferides lleus a dos agents. Es tracta del primer atemptat oficial des que es va trencar la treva per part de l’organització terrorista, el passat 5 de juny. Segons fonts del Ministeri de l’Interior el vehicle va ser robat i portava entre 80 i 100 quilos d’explosius. L’atemptat s’ha produït sobre les tres trenta de la matinada.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí