Edició 2697

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 13 de desembre del 2025
Edició 2697

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 13 de desembre del 2025

L’exèrcit perdona el violador de ‘La Manada’

|

- Publicitat -

Alfonso Jesús Cabezuelo queda ara “a disposició del general en cap del comandament de personal de l'Exèrcit de Terra” i està pendent d'assignació de destí. 

Publicitat

Segons informa eldiario.es, el Butlletí Oficial de Defensa ja recull aquesta nova situació. Cal recordar que el militar i el guàrdia civil de 'La Manada' no se'ls expulsarà del cos i continuaran cobrant el 75% del sou fins que es resolgui la condemna de 9 anys de presó. 

Advocats experts en dret militar consultats pel diari citat, han assegurat que la suspensió del servei “és una mesura cautelar per un temps màxim de sis mesos” i que, per tant, el Ministeri “no podia prendre cap altra decisió”. Tot i això, plantegen que la llei de carrera militar dona a la ministra de Defensa la possibilitat de decidir sobre el seu futur laboral per “la transcendència social i interès del servei”. 
 
D'altra banda, des de l'Observatori de la Vida Militar, asseguren que tant el ministeri com l'Exèrcit de Terra han de “garantir que aquest senyor no torni a ser destinat a cap lloc”. 
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí