- Publicitat -
Si el 23 de juny aquest diari informava que l'associació Hazte Oir va enviar un correu als seus simpatitzants i afiliats per saber com podien intentar influir en les primàries populars, ja podem dir que l'opció guanyadora fou la de regar de diners els mitjans d'ultradreta El Español, OK Diario i El Mundo amb publicitat per explicar el posicionament dels candidats -Elio Cabanes Sanchís, Pablo Casado, María Dolores de Cospeda, José R García, García Margallo i Sáenz de Santamaría- sobre la vida -avortament-, la família i la unitat d'Espanya.
La guia en qüestió, que dona les millors puntuacions a Pablo Casado, qui va amenaçar el president Puigdemont a tenir el mateix destí que Companys si declarava la independència, i a García Hernández -amb un sonor suspens per a Margallo i Santamaría-, s'ha fet arran d'afirmacions que aquests representants han anat fent al llarg de la seva trajectòria sobre aquests assumptes.
L'homofòbia pren partit a les primàries del PP, i ho fa, com ells mateixos celebren a la xarxa, anunciant-se a les capçaleres d'ultradreta de referència.
Anuncio publicado en @ElEspanolcom para las Primarias del @PPopular. #VotaValores #PrimariasPP pic.twitter.com/6hBgwzVX9l
— HazteOir.org (@hazteoir) 3 de juliol de 2018
Anuncio en @OKdiario para las Primarias del @PPopular. #VotaValores #PrimariasPP pic.twitter.com/SLlnXacO4g
— HazteOir.org (@hazteoir) 3 de juliol de 2018
Este es el anuncio que ha sido publicado hoy en el diario El Mundo para las Primarias del @PPopular. #VotaValores #PrimariasPP pic.twitter.com/gsIxZLtwEq
— HazteOir.org (@hazteoir) 3 de juliol de 2018
Publicitat


