Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025
Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025

L’ANC comença a seduir els ‘comuns’ i socialistes pel ‘sí’

|

- Publicitat -
Tret de sortida avui a la campanya 'Fem futur', a Sant Feliu de Llobregat (Barcelona), on l'alcalde, Jordi San José Buenaventura, és d'ICV-EUiA. L'entitat sobiranista vol prioritzar la campanya en municipis del Barcelonès, del Vallès Occidental (Badia, Barberà, Castellar del Vallès, Cerdanyola, Sabadell i Terrassa), del Vallès Oriental, del Baix Llobregat, del Garraf (Barcelona) i de zones del Tarragonès.
 
El mateix president de l'ANC, Jordi Sànchez, ha remarcat que no es tracta d'una campanya per demanar el vot, perquè aquesta la faran més endavant, sinó d'una campanya que busca donar arguments perquè els indecisos s'inclinin pel 'sí'.
 
Així, dedicaran cada mes que quedi fins a la celebració del referèndum a un tema en concret, el primer d'ells a les infraestructures i mobilitat eficient, però també s'ocuparan de la regeneració democràtica i de la necessitat de millorar l'Estat de Benestar, entre d'altres. L'inici de la campanya coincidirà amb la reunió del Secretari Nacional de l'ANC a la comarca del Baix Llobregat.
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí