Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025
Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025

Jordi Cuixart i Navarro serà el nou president d’Òmnium

|

- Publicitat -
Jordi Cuixart és nascut a Santa Perpètua de Mogoda i viu a Sabadell; és industrial, membre fundador de la fundació privada d’empresaris FemCat i soci d’Òmnium des del 1996.
 
De la seva banda, Quim Torra, que havia assumit temporalment la presidència fins les eleccions, no renovarà, per motius personals. De la mateixa manera, tampoc no repetiran com a membres de la Junta Directiva el vicepresident Vicent Sanchis i els vocals, Gerard Birbe, Lluïsa Julià, Màrius Garcia i Llorenç Maristany.
 
La candidatura que es presentarà a les eleccions de desembre la completaran Marina Llansana (vicepresidència primera), Joan Vallvé (vicepresidència segona), Jordi Bosch (secretaria) i Eulàlia Solé, Elena Jiménez, Sergi Rovira, Montserrat Gimeno, Ismael Peña, Jordi Ferré i David Basora com a vocals; tots ells ja formaven part de la Junta Directiva sortint. La candidatura inclou també noves incorporacions: Lluís Duran, Marina Gay, Carme Laura-Gil, Roser Sebastià, Clàudia Pujol, Marta Garsaball, Blanca de Llobet i Òscar Gimeno.
 
Els membres de Junta Directiva que no es renoven en aquesta ocasió i que per tant continuen són els vocals Oriol Sagarra, Marta Colomer, Marcel Mauri, Isidor Marí (vocals) i Pere Carles Subirà (tresorer).
 
L’Assemblea que ha d’escollir la nova Junta Directiva d’Òmnium se celebrarà el 19 de desembre a Barcelona a partir de les 11 del matí. A banda d’escollir nova Junta Directiva, també s’aprovarà, si escau, el Pla de Treball 2016 i el Pressupost 2016 de l’entitat.
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí