Amb un disseny i un format que ha revolucionat la forma de veure al mòbil, el nou iphone costarà 0 a 359 euros, sempre amb un compromís de consum mensual dels 9 als 90 euros.
Els seus avantatges són moltes, com la memòria d’emmagatzematge de 8 o 16 GB i la velocitat de connexió 3G. Però l’iphone també amaga alguns inconvenients, que la bateria no es pot reemplaçar o que té una cambra de tan sols dos megapíxels.
Després de més d’un any des que sortís a la venda als EUA, per fi avui arriba a Espanya en una segona versió, més barata i més ràpida. Telefónica, l’única companyia amb autorització per distribuir aquest terminal, ha habilitat en la seva pàgina web el ‘[microsite]’ exclusiu per a iphone. Els preus, els punts de venda, els manuals o el suport tècnic són ja de domini públic.
Vendre molt i molt
La companyia de la poma vol fer de l’iphone un autèntic fenomen de consum a tot el món amb la venda de més de 10 milions d’unitats i així, aconseguir que la seva petita mina d’or estigui present en 70 països en 2008. A sis mesos d’aconseguir la meta, l’Estat espanyol i altres 21 països que demà estrenen la segona versió de l’iphone aportaran el seu granet de sorra en l’objectiu anual d’Apple.
Telefónica no només centrarà la distribució d’aquest mòbil al nostre país, sinó que a través de les seves filials ho vendrà en altres països com República Txeca, Irlanda, l’Argentina, el Brasil, Xile, Colòmbia, L’Equador, El Salvador, Guatemala, Nicaragua, Panamà, Uruguai i Veneçuela. Al Regne Unit, Telefónica ja ho distribueix a través de la seva filial O2. A Mèxic també s’estrenarà l’iphone, però tot i que Telefónica és present en aquell país, la companyia de mòbils Telcel, propietat del magnat Carlos Slim, li va arrabassar la concessió a l’operadora espanyola.


