El regidor ha explicat que aquest estudi geològic s’ha lliurat a ADIF, al Col·legi de Geòlegs i a l’Institut Geològic de Catalunya, la instància oficial que l’ha d’analitzar. García Bragado ha dit que cap de les parts ha respòs després de rebre l’informe ‘amb tota naturalitat’, per la qual cosa considera que ‘és coherent amb el projecte constructiu’.
El regidor ha explicat que l’obra ‘no té obstacles de consideració i s’executarà en tota normalitat’. També ha explicat que s’estan mantenint converses amb la Sagrada Família per a poder fer les inspeccions al temple.
Per altra banda, García Bragado ha exposat que aquest dimarts han rebut la notificació segons la que ‘es denega a la Junta Constructora l’ampliació del recurs contra l’estudi informatiu al projecte constructiu’, que es va interposar per paralitzar les obres. Confia en que aquest sigui ‘un pas més en la línia de confirmar que les obres es faran’.


