Edició 2708

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de desembre del 2025
Edició 2708

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de desembre del 2025

Els Mossos desallotgen centenars de persones encadenades al TSJC

|

- Publicitat -
Un centenar de persones s'ha concentrat aquest divendres al voltant de les 08.00 hores davant la porta principal del TSJC, al passeig Lluís Companys de Barcelona. Alguns dels manifestants s'han encadenat a les portes de l'alt tribunal i s'han viscut moments de tensió entre els concentrats i la policia, que els ha desallotjat un a un.
 
Els manifestants han exhibit des de l'escalinata pancartes amb els missatges 'És l'hora del poble' i '23-F, parem el cop d'Estat', coincidint amb què aquest divendres es compleixen 37 anys de l'intent de cop d'Estat de 1981.
 

La protesta ha estat convocada pels Comitès de Defensa de la República (CDR) per denunciar la repressió de l'Estat. Els concentrats han fet proclames a favor de l'exmajor dels Mossos d'Esquadra ,Josep Lluís Trapero, que aquest divendres al matí declara a l'Audiència Nacional. Han demanat la “llibertat dels presos polítics”, canten “els carrers seran sempre nostres” i criden a la “resistència”. 

 
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí