Edició 2708

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de desembre del 2025
Edició 2708

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de desembre del 2025

El president d’honor del sindicat de policia (SUP) incita a la violència policial

|

- Publicitat -

“Els organitzadors de la marxa són uns miserables ; recolzen policies que maten manifestants a Veneçuela o Corea del Nord . Nazis i rojos”, Ha afegit Sánchez Fornet.

Publicitat

Antecedents contra Catalunya d’un funcionari amb carta blanca per insultar i amenaçar
 
El passat febrer Fornet va assegurar en una piulada que “Catalunya és Espanya i la resta terra conquerida. Sempre serà Espanya. Pel civil o militar. És el que hi ha”. Davant les protestes a al xarxa Sánchez Fornet va respondre, com ara, amb més insults i amenaces.

Sánchez Fornet també és el policia que va difondre l’esborrany de l’UDEF a El Mundo que apuntava falsament al president Mas en plena campanya electoral de les darreres eleccions catalanes i també és autor de piulades insultants als qui van xiular l’himne espanyol a Montmeló en el darrer Gran Premi de motociclisme.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí