L'autor del text, que compara Catalunya amb el Caixmir, territori que ocupat per una part per la Xina i divideix l'Índia amb el Pakistan i està en disputa història per qui n'és el propietari, argumenta que els catalans no tenen dret a votar en un referèndum perquè “no hi ha cap fonament jurídic” per fer-ho. Varadarajan, que buscava qualsevol comentari sobre el seu article per fer-se popular, comença a provocar reaccions quan explica que està sentint “la còlera de Catalunya” per, tot seguit, respondre a usuaris sobre els seus comentaris amb comentaris com “això és el vell racisme català?” i “els creadors d''Angry Birds' potser estan considerant fer una nova aplicació que es digui 'Angry Catalans', voldria una comissió del 10% per la idea”.
I'm feeling the wrath of Catalonia today…
— Tunku Varadarajan (@tunkuv) 2 de gener de 2017
The inventors of the video game @AngryBirds might consider a profitable sequel: Angry Catalans.
(I'd like a 10% commission for the idea).— Tunku Varadarajan (@tunkuv) 2 de gener de 2017
Respostes catalanes
Els comentaris de Tunku Varadarajan demostren molt poca parcialitat i coneixement de la realitat catalana, de fet, malgrat les respostes amb to conciliador de diferents usuaris explicant la situació real a Catalunya, l'articulista manté un discurs agre, i fins i tot mal educat, propi de qui només dóna lliçons i no vol aprendre res. A més de compartir articles de diaris unionistes a la xarxa, Varadarajan constata a través de la xarxa fins a quin punt desconeix la informació que ell mateix ha escrit. Una tònica que no ha de sorprendre, ja que en una conferència que l'articulista va oferir a Gibraltar el 14 de novembre de 2014 va qualificar la consulta del 9N de “farsa tòxica”. A més, definia el moviment independentista escocès d’“espècie de bogeria alimentada per la ingesta desmesura de haggis –un embotit tradicional escocès– i whisky”.
Your reference @tunkuv isn't cricket. Aggravating people calls for remorse, not disparagement. Citing @AngryBirds goes beyond journalism.
— M Strubell. (@mstrubell_EN) 3 de gener de 2017
Hello @POLITICOEurope your editor @tunkuv is insulting all Catalans pic.twitter.com/JEG34izEk7
— Caragirat (@caragirat) 3 de gener de 2017
@tunkuv why the indians have more rights than the catalans to desire a independent nation? You have british, we have thespanish!
— jordibv #FemTruites (@giorgiobv) 3 de gener de 2017
@tunkuv Honestly, given your article, you profile pic, and your #HalaMadrid, it's hard not to take you for an anti-catalan troll
— Xavier Amatriain (@xamat) 2 de gener de 2017


