- Publicitat -
Considera que van tenir “un comportament humiliant i sectari” amb els alumnes que són fills de guàrdies civils després de l'1-O. El cas ja es troba sobre la taula del jutjat d'instrucció número 3 de Martorell.
Aquest diumenge però, qui també ha decidit fer un pas endavant en aquesta qüestió és el diari El Mundo que ha publicat un dossier amb els noms i cognoms dels professors, i ha exposat detalls de la seva vida privada.
El rotatiu acusa els professors de no fer la seva feina el dia 2 d'octubre i d'assenyalar amb el dit als fills dels guàrdies civils del poble: “es van oblidar de la seva feina de docents” per “humiliar i assenyalar” als fills de diversos agents de la Guàrdia Civil, afirma que ha denunciat la Fiscalia Provincial de Barcelona. El diari també afirma que els fills dels agents es troben en un clima hostil i que mai abans l'havien sentit.
El líder de Ciudadanos aprofita la notícia i en una piulada assenyala perillosament els mestres amb una piulada plena d’odi.
Publicitat
Publicitat


