- Publicitat -
Després de mesos de negociacions per la formació de Govern, el Barça ha volgut felicitar Quim Torra el dia que ha estat proclamat 131è president de la Generalitat. Amb una piulada a Twitter, el club blaugrana li ha desitjat “sort i encert” en aquest moment crucial de la història catalana. Ha parlat de “repte”, referint-se a la situació actual de conflicte entre Catalunya i Espanya.
Felicitats, president Torra. Sort i encert davant el repte que assumeix en aquest moment al capdavant del govern de Catalunya.
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) 14 de maig de 2018
Un gest que no ha agradat gens a alguns unionistes, que han mostrat la seva ràbia per la decisió del club via xarxes socials.
ya no soy cule rompo mi carnett asco de catalanes me hago del atleti que almenos respeta españaa
— Lord B. (@LordbzB) 14 de maig de 2018
Avui mateix, també s'ha conegut que el Barça ha iniciat una acció judicial per la repressió a la final de la Copa del rei davant la manca de resposta de la delegació del govern espanyol a Madrid.
Publicitat


