Edició 2706

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 22 de desembre del 2025
Edició 2706

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 22 de desembre del 2025

Detingut el regidor del PSC de Sant Adrià de Besòs Juan Carlos Ramos en el marc d’una operació antidroga

|

- Publicitat -
La investigació s'ha desenvolupat sota les directrius del Jutjat d'Instrucció número 4 de Badalona. Pel que fa a l'operació antidroga, els Mossos d'Esquadra han intervingut importants quantitats de diners en efectiu, 162 quilos de plantes i 15 quilos de cabdells de marihuana, a l'espera del resultat definitiu de les cinc entrades i escorcolls que s'han dut a terme.
 
La derivada política del cas, d'altra banda, es desenvolupa de manera paral·lela a l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i a la seu del Consorci de la Mina. El govern municipal, a través de la portaveu del PSC, Filo Cañete, ha expressat la seva plena confiança en l'actuació de la justícia i s'ha posat a disposició dels investigadors per intentar esclarir els fets.
 
Juan Carlos Ramos és tercer tinent d'alcalde de l'Ajuntament, regidor responsable de l'àrea de Serveis a les Persones de l'Ajuntament, regidor del districte de La Mina i vicepresident del mateix Consorci de la Mina, on Juan Luís Rosique té delegades les funcions de la gerència d'aquest organisme, participat per l'Ajuntament i la Generalitat al 50%.
 
Cañete reitera, com ja s'ha informat aquest dilluns des del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya i els Mossos d'Esquadra, que no hi ha “cap supòsit de corrupció generalitzada que afecti la institució o l'alcalde”. La portaveu ha explicat que els Mossos d'Esquadra han requerit informació en una de les plantes de l'edifici consistorial i “se'ls està ajudant”.
Detingut també el gerent del consorci
 
La regidora ha confirmat que estan investigats “un regidor i el gerent del consorci” i que, a l'espera de conèixer com acaba la investigació, el govern municipal “es reserva l'aplicació de les mesures escaients”. Cañete detalla que, arribats al cas, el PSC prendrà com a referència el codi ètic del partit per prendre qualsevol decisió en relació a Ramos i Rosique.
 
Paral·lelament s'ha convocat una junta de portaveus extraordinària per donar informació als grups municipals.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí