Edició 2696

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 12 de desembre del 2025
Edició 2696

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 12 de desembre del 2025

Demanen una suspensió de sou i feina de 4 mesos al coordinador de ‘Mossos per la República’ per les seves opinions polítiques

|

- Publicitat -
L'expedient iniciat contra ell per la Divisió d'Afers Interns va néixer fruit d'una denúncia per part de la parella de l'agent dels Mossos d'Esquadra que va amenaçar el president Carles Puigdemont i tot el procediment es va iniciar sota el 155, quan encara dirigia el cos Juan Antonio Puigserver. 

“Seguiré lluitant fins al final contra una petició desmesurada i injusta, en la que utilitzen un mecanisme per regular el règim intern del cos de Mossos per condemnar opinions i expressions realitzades durant la meva vida privada”, ha denunciat a les seves xarxes socials Albert Donaire, que posa com a prova d'això el fet que l'assegurança del sindicat que cobreix aquesta mena de situacions laborals no li ho cobriria en aquest cas per traspassar aquest àmbit. 

Publicitat

D'altra banda, cal destacar que a Donaire se li hagi atribuït una falta greu (que es tradueix en els 4 mesos de suspensió). Tot i que no hi ha constància de precedents en aquest sentit, l'acusen”d'actes i conductes que atempten contra la dignitat dels funcionaris, contra la imatge del Cos i contra el prestigi i la consideració deguts a la Generalitat”. 

Ara, la Direcció General de la Policia ha de decidir si accepta o no la proposta de sanció i -posteriorment- Donaire tindrà la possibilitat de recórrer (dependent de la decisió) i ser compensat en cas que fos necessari. 

 

 
 

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí