Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025
Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025

BeC tira de postveritat per vincular el PDeCAT de Barcelona amb l’extrema dreta

|

- Publicitat -
Els fets als quals fa referència són els de la manifestació que es va produir el 23 de maig ahir a Plaça Catalunya on la plataforma independentista On Vas Barcelona – Stop Colau va convocar una concentració per exposar la seva oposició al govern del consistori. La trobada, que reclamava “pluralisme democràtic” a Colau, va topar amb altres dues de caràcter molt diferent; una era de caràcter islamofòbic promoguda per Plataforma per Catalunya i Generación Identitaria i l'altre de la marea groga dels mestres de la CGT.
 
La tensió entre els independentistes i Plataforma per Catalunya va anar en augment, fins al punt que els Mossos d'Esquadra van intervenir per separar les tres concentracions mitjançant cordons policials. La plataforma Stop Colau no va amagar els intents de rebentar la concentració de PxC, com es pot viure en aquest vídeo on Frederic Bentanachs, exmembre de Terra Lliure, denunciava que “els neonazis ens han intentat rebentar l'acte”.

Publicitat

Malgrat els intents de Pisarello d'unir PDeCAT amb la manifestació d'extrema dreta convocada per PxC i Generación Identitària, en les mateixes xarxes dels comuns que intenten ridiculitzar la concentració Stop Colau es pot veure com encerclen tres espais diferents, fet que xoca amb la teoria que avui l'alcalde accidentat ha exposat.

 

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí