Dimarts, 22 de juny de 2021 - Edició 1062
La República

Mor per una trombosi un militar vaccinat amb AstraZeneca

Es va vaccinar el 7 d’abril i el dia 21 es va desmaiar en patir una “”trombosi de sins cerebrals amb trombocitopènia i hemorràgia cerebral”

Avatar
Agències 23/04/2021
El vaccí d'AstraZeneca continua a l'ull de l'huracà.

El Centre de Farmacovigilància del departament de Salut del Govern de Navarra ha comunicat la mort d’un caporal de l’Ejército, membre del Regiment d’Infanteria Amèrica 66 de Caçadors de Muntanya, amb seu a Pamplona, que es va vacunar amb Astrazeneca el 7 d’abril. Tenia 35 anys. En concret, el militar ha perdut la vida després de patir una “trombosi de sins cerebrals amb trombocitopènia i hemorràgia cerebral”, segons ha informat el Govern de Navarra.

El cap de les forces armades es va desmaiar el dia 21 quan es trobava a casa, motiu pel qual va ser traslladat a la Clínica Universitat de Navarra, ha detallat l’Exèrcit de Terra. El Govern de Navarra ha explicat que ho han comunicat, segons el procediment previst, a l’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) i a la resta de centres autonòmics de farmacovigilància.