Ahir la terra va trontollar amb dos sismes sense precedents o amb les dades actuals disponibles. Va ocórrer a Llorca a Múrcia. Els estralls que van causar-hi, ho varem poder veure quasi en directe per televisió i ha deixat una ombra allargada de la desesperació, en més dels 10.000 damnificats desplaçats de llurs llars .
Tenim que ser-hi conscients, que qualsevol dia pot ser-ne’n l’ultim i malauradament en aquest cas, ja es compten quasi una desena de morts.
L’imatge en portada dels diaris amb fan recordar-hi, el cas Italià d’Aquila de fa uns anys. Els danys varen ser majors allà, però degut a la pobre coordinació i materials disponibles a Llorca, avui l’imatge es més dantesca.
Pot ser que les répliques vaguin in crescendo, i han de estar-hi a l’aguait, però, a dia d’avui tots hem de ser plenament solidaris amb Múrcia, les famílies i estar-hi plenament amb ells.
Jo des de aquí, vull enviar-hi tota la meva solidaritat i suport a la gent de Llorca i a tota la regió de Múrcia. Això si, no fem o aprofitem el fet per fer política, siguem humans, encara que sigui durant les properes vint-i-quatre hores.
f


