Dimarts, 4 d'agost de 2020 - Edició 740
La República

L’exhibicionisme de Ciutadans, un producte caducat

El president de Ciutadans, Albert Rivera, va presentar aquest cap de setmana el nou espot del seu partit en vistes a les properes eleccions al Parlament. Una vegada més la […]

Lluís Feliu
Lluís Feliu 19/10/2010

El president de Ciutadans, Albert Rivera, va presentar aquest cap de setmana el nou espot del seu partit en vistes a les properes eleccions al Parlament. Una vegada més la formació de la demagògia barata ha emprat les eines menys intel•ligents per cridar l’atenció.

Com sortit d’un curset improvisat de publicitat per a gent kitsch, Rivera ha aparegut davant la càmera envoltat de flatulenta morbositat. Algú li va dir que la carn ven, que la fragilitat d’un cos despullat, per molt vell o lleig que sigui, pot arribar a captar l’atenció de l’espectador.

Així ha estat i Rivera no ha trigat en presumir de les més de 140 mil visites que en pocs dies ha rebut l’espot. Ciutadans creu tenir la lliçó ben apresa. Despullant ciutadans anònims, presentant el candidat com l’eix central d’una festa erràtica, i afegint un toc de futur, d’aire fresc representat per un xaval despistat, només ha fet evident la contradicció d’aquell que vol vendre un producte sense conèixer les conseqüències de la seva mala fabricació.

Sense tenir en compte que l’any 2006 el PP i Ciutadans van denunciar un anunci de la Plataforma pro seleccions perquè apareixien menors, el partit de Rivera ha demostrat que el producte, per al partit dels autoanomenats intel•lectuals, no importa. Ells volen vendre i no els importa ni el client, ni les conseqüències, ni el seu mal final.

Lluís Feliu i Roé

Relacionats