El missatge no s’entén

|

- Publicitat -

En el partit entre les seleccions  de Catalunya i Euskal Herria  es va cremar una bandera espanyola. I com no podia ser d’altra manera les imatges de la crema a tots els canals de televisió estatals. Aquest detall dels mitjans de comunicació dona carn a les feres centralistes, i no tracta la noticia com el que representa, hi ha seleccions perquè hi ha nacions. Serà aquest 2008 que avançarem?

Publicitat