Edició 2101

Divendres, 26 de abril del 2024

Comunicat Sectorial Intel·ligència per la República

- Publicitat -

A continuació publico el comunicat de la Sectorial de Intel·ligència per la República.

És important perquè vincula la creació d'un Estat Català a partir del dret de les persones a canviar la seva nacionalitat. Per tant, a més del dret com a comunitat, com a nació, també tenim el dret individual, reconegut com a Dret Humà.

Publicitat

També constata que a Espanya, la catalanitat és un adjectiu vinculat al territori, son catalans les persones que viuen a la comunitat autònoma catalana. Tanmateix, les persones que volen tenir la nacionalitat catalana cal que estableixin institucions comunes, la institució de President de la República, ara personificada amb el MH President Puigdemont, cal que sigui el nexe d'unió de totes les catalanes i catalans.

Aquí teniu el text:

L'assemblea sectorial d'Intel·ligència per la República (IxR), ha fet una anàlisi de la situació actual del procés per la independència de Catalunya. A partir d'aquesta anàlisi vol fer públic el següent COMUNICAT:

1- Està fermament convençuda que totes les persones, entitats i partits que han defensat el dret a decidir i la votació de l'1 d'ocubre, creien que a Catalunya i per extensió, a Espanya, hi havia democràcia. I que els ciutadans tenien drets, com els de reunió, de manifestació, d'expressió i de decidir.
2- Constata la presumpció de que algunes persones, entitats i partits han negat el dret a decidir i han mostrat una actitud agressiva i bel·licosa
3- Reconeix que amb l'aplicació de l'article 155 de la Constitució espanyola s'ha posat de manifest que per espanya ser català és només un adjectiu i no una realitat nacional.
4- Sap, però, que la nacionalitat és un dret civil i polític de les persones. Recollit a la carta dels Drets Humans a l'article 15.
5- Entén, per tant, que les persones que volen crear la nacionalitat catalana tenen dret afer-ho, vinculant-la a la creació d'un Estat propi.
6- Subratlla que el MH President Carles Puigdemont és el President electe de tots els catalans i en especial d'aquells que volen la nacionalitat catalana i la creació de la República Catalana.
7- Exhorta al President Puigdemont per a que sigui políticament bel·ligerant amb l'estat espanyol a tots els efectes i amb mitjans polítics i pacífics.
8- Expressa la convicció que cal fer a mans estructures i mecanismes que permetin vertebrar i implementar la República: Eines de la República.
9- Decideix treballar enèrgicament per generar Eines de la República, com per exemple:

– Una empresa que representi les pimes a Europa.
– La e-creació d'empreses.
– Procés constituent.
– Contribucions amb moneda virtual.
– Programa d'urgències socials.
– Comunicar internacionalment.

10- Sol·licita a la resta de persones, entitats i organitzacions que: proposin, generin i facilitin Eines de la República.
Publicitat

Opinió