Diumenge, 31 de maig de 2020 - Edició 675
La República

Llibreries Obertes i Parlem impulsaran una campanya publicitària de suport a les llibreries per Sant Jordi

Parlem incentivarà la compra de llibres aportant un euro a cada lector que compri per la iniciativa de Som i Mortensen

Ramon Moreno
Ramon Moreno 11/04/2020

La campanya Llibreries Obertes ha arribat a un acord amb l’empresa de telecomunicacions Parlem per engegar una acció de difusió i publicitat de cara Sant Jordi que, degut a la situació actual no es podrà celebrar el 23 d’abril als carrers. Una campanya valorada en 70.000 euros. Parlem incentivarà els lectors aportant un euro per cada exemplar que comprin, de manera que “els llibreters segueixen rebent el 100% del valor del llibre”. L’euro que aportarà Parlem per la compra de cada llibre serà opcional a l’hora d’efectuar la compra i anirà condicionat a que el lector accepti rebre informació per part de Parlem. Llibreries Obertes també incorporarà una nova funció que permetrà a la gent regalar llibres a través del correu electrònic.

Libelista s’incorpora a la campanya de cara a Sant Jordi per fer difusió conjunta de la crida a la ciutadania a ajudar ara les llibreries de proximitat regalant llibres per Sant Jordi que podran recollir un cop tornin a obrir.

Llibreries Obertes, impulsada per la cooperativa Som* i l’agència Mortensen, explica que amb la incorporació de llibreries com Laie, La Central, l’Aqualata d’Igualada o L’illa de Mollet ja són més de 370 llibreries les que participen a la campanya que ja suma més de 6.000 exemplars venuts en dues setmanes i mitja. El catàleg de novetats disponibles ja suma prop de 7.000 títols de 550 editorials distintes.

 

Relacionats