Les estacions d’esquí del Pirineu de Lleida inverteixen 18 MEUR per encarar la temporada amb condicions

|

- Publicitat -

ACN Lleida – Les estacions d’esquí nòrdic i alpí del Pirineu de Lleida han invertit 18 MEUR per afrontar la temporada de neu amb les millors condicions pels visitants i també per assegurar la “sostenibilitat”. És la quarta inversió més alta de la història de les estacions que aquests dies estan a l’espera de nevades i una baixada de temperatures per poder confirmar les primeres obertures parcials d’alguns dominis de cara al pont de la Puríssima. L’objectiu és mirar d’allargar l’esquí fins a l’abril i “consolidar” els més d’1,4 milions de forfets que es van vendre la temporada anterior. Òscar Martínez, diputat de Salut Pública i Esports de la Diputació de Lleida, ha remarcat que el sector té un impacte directe de 307 MEUR a les comarques del Pirineu.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió