Tallada la circulació a l’R4 entre les estacions de Molins de Rei i Cornellà per una incidència

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La circulació ferroviària de l’R4 es troba tallada per segon cop durant aquest dijous al matí entre Molins de Rei i Cornellà de Llobregat per problemes elèctrics a la infraestructura, segons han informat Renfe i Protecció Civil. La circulació ha quedat tallada per primer cop abans de les vuit del matí però s’ha pogut reprendre al cap d’una estona. Tot i això, cap a les nou del matí s’ha tornat a tallar per la persistència de la incidència. Aquesta situació està provocant molts retards, segons han apuntat fonts de Renfe. D’altra banda, els trens circulen per via única entre Els Monjos i El Vendrell. Protecció Civil ha posat en prealerta el pla Ferrocat.

<em>(Aquesta notícia actualitza l’anterior sobre el mateix tema informant que l’R4 torna a estar tallada entre Molins i Cornellà)</em>

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió