ACN Lleida – L’Audiència de Lleida ha condemnat aquest dimecres a sengles penes de 3 anys i mig de presó i multes de 20.000 euros a una desena d’homes que han reconegut que formaven un grup criminal que traficava amb drogues. Concretament, la sala els ha imposat aquesta pena de viva veu després que la fiscalia hagi arribat a un acord amb les diferents defenses. En aquest sentit, el ministeri fiscal ha modificat la seva petició de pena a l’apreciar l’atenuant de drogoaddicció. Les parts han manifestat la seva voluntat de no recórrer contra la sentència i aquesta ja és ferma. Gran part dels condemnats portaven en presó preventiva des del desembre de 2022.
Els fets van ser investigats pel jutjat de Solsona i les detencions efectuades pels Mossos d’Esquadra. Segons la investigació, els condemnats venien droga al carrer o domicilis i se’ls va comissar diferents quantitats de cocaïna, haixix, marihuana, així com material per a la seva preparació i distribució.



