- Publicitat -
ACN Barcelona – La secretària general d’ERC, Marta Rovira, ha plantejat el congrés del novembre com una “oportunitat” per “repensar” Esquerra Republicana de Catalunya. “Ens convé molt i ens ve com un anell al dit. Cal repensar ERC des del reconeixement dels èxits aconseguits i de la feina ben feta, però també davant dels errors garrafals, les fallides ètiques i morals, i els protocols interns que no han funcionat”, ha reconegut Rovira aquest dissabte durant la seva intervenció davant el Consell Nacional. Tot i no citar directament la polèmica dels cartells contra Maragall, la secretària general d’ERC ha apostat per acabar de “depurar responsabilitats” fins al final. “La direcció d’avui hi contribuirà”, ha volgut deixar clar Rovira.
Publicitat



