Romero diu que la reunió amb ERC pels comptes va ser “constructiva” i confia satisfer-los amb el finançament singular

|

- Publicitat -

ACN Ullà – La consellera d’Economia i Finances, Alícia Romero, assegura que la primera reunió amb ERC de cara als pressupostos va ser “positiva, cordial i constructiva”. Romero ha explicat que durant la trobada Govern i republicans van “entrar en el detall” de les dades que marquen el límit de despesa per al 2025 i ha reiterat que la prioritat dels socialistes és poder aprovar els comptes perquè entrin en vigor l’1 de gener. Sobre l’exigència d’ERC amb el finançament singular, la consellera confia satisfer-los. Subratlla que ja s’hi treballa, però també adverteix que aconseguir-lo no serà “ràpid ni fàcil”. Romero ha visitat les oficines de banca mòbil a Ullà, on ha reiterat que el Govern “no està d’acord” amb l’opa hostil del BBVA sobre el Sabadell.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió