Mercè Comes, Biel Duran, Marc Rosich o Meritxell Calvo, protagonistes de la temporada de la Sala Versus Glòries

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Mercè Comes, Biel Duran, Marc Rosich, Meritxell Calvo, Jordi Díaz, Xènia Reguant, Marta Tomasa, Marc Rosich, Joan Yago, Gemma Martínez i Marc Vilavella són alguns dels artistes que protagonitzaran la nova temporada de la Sala Versus Glòries, a Barcelona. És la setena a càrrec de la productora Apunta Teatre, dirigida per Jofre Blesa i Ramon Godino, i inclou vuit espectacles que parlen, entre d’altres, de com la societat oprimeix les dones, dels límits de l’humor, de les relacions d’abús, de la intel·ligència artificial o de l’emergència climàtica. El gènere predominant és la comèdia però també hi ha espai per al thriller psicològic o per a una ‘road movie’ teatral.

Tres de les produccions de la nova temporada són pròpies, una altra és una coproducció i les quatre restants són exhibicions. Una de les vuit obres és una reposició, ‘Angle mort’, que encara la tercera temporada. Les altres set són ‘Moltes mercès’, dirigida per Joan Valentí i interpretada per Mercè Comes; ‘Fisterra’, dirigida per Xènia Reguant i interpretada per Gemma Martínez i Marta Tomasa; ‘La Bíblia contada per Xavi Castillo’, dirigida i interpretada per ell mateix, o ‘Ni en broma’, dirigida per Jofre Borràs i interpretada per Jordi Díaz i Nesa Vidaurrázaga.

Publicitat

El programa també inclou ‘He mort el pop’, dirigida per Marc Vilavella i interpretada per Antonio del Valle, Bernat Cot i Rafaela Rivas -commemoració dels 100 anys de la mort d’Àngel Guimerà en el marc de l’any dedicat a l’autor-; ‘Després del final’, dirigida per Marc Rosich i interpretada per Meritxell Calvo i Biel Durán, i per acabar ‘El futur’, dirigida per Joan Yago i interpretada per Berta Bähr, Cristina Baró, Julia Calzada, Martí Costa, Aura Foguet i Xenia Sellarès.

La sala presenta, a més un ‘off’ amb tres espectacles, ‘360 grams’, programat en commemoració del Dia Internacional de la lluita contra el Càncer de mama i en col·laboració amb l’Oncolliga Horta; ‘Pols de diamant’, que va estar en cartellera l’any passat a la Versus Glòries i ara passa a La Villarroel, i ‘Nits de Serrallonga’, aproximació a la figura del bandoler del mateix nom que torna al Monestir de Sant Pere de Casserres, a Osona, on es va estrenar ara fa vint anys.

<strong>El balanç de l’any passat</strong>

La sala va tancar la temporada passada amb una mitjana d’ocupació del 69,13% en els nou espectacles que va programar, una pujada de l’1,69% en relació a l’any anterior. En total 10.456 persones van assistir al teatre entre el setembre del 2023 i l’agost del 2024. Pel que fa a la dansa, la temporada es va tancar amb 5 espectacles i una mitja d’ocupació del 50% amb un total de 681 espectadors al llarg de 25 funcions.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió