ACN Girona – El ple de Girona ha aprovat inicialment l’ordenança que regularà la Zona de Baixes Emissions (ZBE) amb l’objectiu que sigui realitat abans d’acabar l’any. El punt ha tirat endavant amb el vot a favor de l’equip de govern, que no s’ha traslladat a l’oposició. Perquè el PSC, tot i reconèixer que la proposta s’ha treballat bé, s’ha abstingut; i PP i Vox hi han votat en contra. La tinenta d’alcaldia Cristina Andreu ha subratllat que la ZBE “contribuirà a millorar la qualitat de l’aire” tenint en compte “la dinàmica social i econòmica de la ciutat”. D’altra banda, el ple ha aprovat el compte general del 2023. Aquí, el govern ha defensat que s’ha millorat l’execució del pressupost (es va arribar al 76,5%) entre les crítiques del PP i socialistes.
El ple de Girona aprova l’ordenança de la ZBE amb l’abstenció del PSC i els vots en contra del PP i Vox
|
- Publicitat -
Publicitat



