Les inundacions a l’Europa Central ja han provocat almenys 16 morts i han obligat a evacuar més de 10.000 persones

|

- Publicitat -

ACN Brussel·les – La tempesta Boris que va començar el divendres passat ha deixat almenys 16 víctimes mortals i diversos desapareguts, segons confirmen aquest dilluns els serveis d’emergència dels diversos països afectats. A més, han hagut d’evacuar desenes de milers d’habitants per tal de minimitzar les conseqüències des que va iniciar-se aquest episodi. Entre les àrees més catastròfiques hi ha Baixa Àustria, declarada zona de desastre natural, i la ciutat txeca de Litovel, a l’est del país, que ha quedat submergida en un 70%. Els països més afectats per la tempesta són la República Txeca, Polònia i Àustria, tot i que també s’han registrat importants desperfectes a Hongria, Romania i Eslovàquia.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió