- Publicitat -
ACN Lleida – El centre operatiu de la Guàrdia Urbana al barri de la Mariola que va anunciar el govern municipal de la Paeria de Lleida la setmana passat per millorar la seguretat entrarà en funcionament dilluns. Estarà obert matí i tarda fins a les set i els veïns hi podran anar per presentar denuncies o sol·licitar informació als 2 agents de proximitat que hi haurà destinats. Al vespre, la Unitat Polivalent del cos policial patrullarà també pel barri i setmanalment es faran controls programats de forma conjunta amb els Mossos d’Esquadra. L’alcalde Fèlix Larrosa ha destacat que l’objectiu és “avançar” en un clima de convivència i tranquil·litat al barri i ha assegurat que aquesta mesura ja la tenien prevista malgrat els darrers incidents.
Publicitat



