ACN Barcelona – La subgovernadora del Banc d’Espanya, Margarita Delgado, ha assegurat que en les fusions bancàries “més gran no sempre és millor”. En plena opa hostil del BBVA al Banc Sabadell, la número dos del regulador espanyol ha defensat que “totes les operacions” s’han de basar en una “anàlisi acurada dels beneficis específics que comportaria”. “Volem ser campions paneuropeus a qualsevol preu? La resposta és no”, ha dit en un fòrum financer celebrat a Frankfurt. Delgado, però, no ha fet menció directa en cap moment a l’operació de l’entitat basca per adquirir la vallesana. Després de tot, la subgovernadora ha defensat que el sistema bancari europeu és “robust, solvent i rendible” i ha remarcat la importància d’un “marc regulador comú”.
La subgovernadora del Banc d’Espanya, sobre les fusions bancàries: “Més gran no sempre és millor”
|
- Publicitat -
Publicitat



