ACN Barcelona – La portaveu del Govern en funcions, Patrícia Plaja, ha explicat, mentre a Barcelona hi havia una marxa lenta de protesta de taxistes, que l’executiu deixa “llesta” i a punt una nova llei que regula la convivència entre aquest sector que es manifesta i les VTC. A més, ha considerat que el text està tan treballat “colze a colze” amb ells que recull “la majoria de les mesures que estan reclamant” els taxistes. “El govern ha treballat durant mesos amb tots els sectors una nova llei, els treballs estan molt avançats i s’hauria aprovat al juny si no hagués estat per la convocatòria electoral. No ha pogut ser”, ha lamentat, tot afegint que el text està “llest per a que el Govern entrant, si té aquesta voluntat, la pugui aprovar i convalidar”.
El Govern diu als taxistes que deixa una nova llei amb les seves peticions “llesta” per a que el nou executiu l’aprovi
|
- Publicitat -
Publicitat



