- Publicitat -
ACN Barcelona – L’exèrcit d’Israel ha bombardejat aquest diumenge a la nit un camp de desplaçats a les afores de Rafah, on viuen palestins que han perdut casa seva arran dels atacs israelians. Les autoritats de la Franja de Gaza parlen d’una trentena de morts i desenes de ferits arran de l’atac al nord de la ciutat. El bombardeig arriba després que Hamàs hagi llançat una desena de míssils contra Tel Aviv, que han estat majoritàriament interceptats i no han deixat víctimes.
Publicitat



