Collboni defensa limitar l’arribada de creuers “o fins i tot en el futur suprimir alguna terminal si fos necessari”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha obert la porta aquest divendres a eliminar alguna de les terminals de creuers del port de la ciutat per tal de reduir el número de creueristes que arriben a la ciutat. El consistori recorda que l’últim conveni signat amb el Port va ser el 2018, quan van arribar 2,6 milions de creueristes, i va servir per allunyar del centre les terminals. No obstant, el 2023 van arribar 3,6 milions de turistes en creuer, 1,6 dels quals van fer només escala de poques hores. Per això, l’Ajuntament i el Port han iniciat converses per signar un nou conveni que podria incloure “fins i tot en el futur suprimir alguna terminal, si fos necessari”, ha dit l’alcalde.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió